Jako art director Jakub Przybysz będzie odpowiadał w Opcom za nadzór nad spójnością komunikacji wizualnej Škody, nadzorowanie prac teamu graficznego oraz tworzenie materiałów graficznych dla bieżących kampanii i akcji promocyjnych tej marki.
Przy realizacji projektów dla Škody pracuje od trzech lat, poprzednio pełnił funkcję senior graphic designera. Zajmował się też obsługą firm Nutricia, Hasco Lek, Otodom, DecoMoreno i Lorenz.
W Opcom pracuje od 2008 roku. Wcześniej był związany z agencją Insignia oraz działał jako freelancer, z branżą interaktywno-reklamową związany jest od 11 lat.
@Słuchacz - „Zmieńcie muzykę, koniecznie! Autorskie audycje. Gdzie publicystyka?, Mądra, światowa? W soboty więcej kultury. Kiedyś pięknie budziła Agnieszka Furtak Bilnik, również robili fantastyczny duet z Uzarem. Niedziela popołudniu muzyka świata. Sprawdzone chwyty z nowym i nowoczesnym wydaniem. ” To już było
@VL - „Jedynka - informacje/muzyka, Dwójka - muzyka klasyczna, jazz, literatura, Trójka - muzyczna, Czwórka - muzyczna a reszta w DAB+/internet” a o śeicie w onecie i tvn,i przejętym info.
@ha ha - „@Observer - „Pan Adam dalej będzie zdalnie, czy już nie ma przeszkód, żeby przychodził codziennie do pracy?” boli zad co? to jeszcze będzie bardziej bolał:)” a,jeszcze więcej demokracji tak?bez prywatnych goryli,czy z?