Jakub Przygoński w reklamie nowych zegarków Casio

Na początku sierpnia na rynku pojawi się Edifice EFK-100 - pierwszy zegarek mechaniczny z naciągiem automatycznym z kutego karbonu. Wprowadza go oficjalny dystrybutor marki Casio – Grupa Zibi, a promuje Jakub Przygoński.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Jakub Przygoński w reklamie nowych zegarków Casio
mat.pras.

Model Edifice  EFK-100CD-1A to najnowszy dodatek do linii zegarków Edifice, który został stworzony w oparciu o koncepcję „Speed & Intelligence. To pierwszy w historii Edifice zegarek mechaniczny, w którym dodatkowo zastosowano kuty karbon — materiał znany z wyjątkowej lekkości i wytrzymałości, wykorzystywany m.in. w motoryzacji. 

Po raz pierwszy w historii Casio zaprezentowało zegarek mechaniczny z automatycznym naciągiem. To rozwiązanie symbolicznie łączy precyzję mechaniki z emocjami towarzyszącymi w motorsporcie. Przezroczysty dekiel odsłania pracę mechanizmu, którego konstrukcja przypomina skomplikowane elementy budowy silników. Rezerwa chodu wynosi ok. 40 godzin przy pełnym naciągu. 

Ambasadorem marki został Jakub Przygoński – kierowca rajdowy i driftingowy. W kampanii promującej markę, prowadzonej pod hasłem „Prędkość nie ma znaczenia, znaczenie ma precyzja”, model EFK-100 odgrywa kluczową rolę. 

W kampanii położono nacisk na dokładność, niezawodność i perfekcję wykonania. Przed fazą oficjalnej sprzedaży planowana jest faza przedsprzedażowa z kanałem Time Trend. Premiera ma być wsparta aktywnościami w digitalu. 

Za całość działań komunikacyjnych odpowiada Anna Miksztal, brand manager marki Casio. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?