Jakub Wilczak: z Ad-Vice do Ströer Digital Media

Jakub Wilczak objął nowo utworzoną funkcję head of product and technology w sieci reklamy internetowej Ströer Digital Media (poprzednio Goldbach Audience Poland). W Grupie Ströer pracuje od 2009 roku, ostatnio w przejętej przez nią sieci Ad!Vice.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jakub Wilczak: z Ad-Vice do Ströer Digital Media
Jakub Wilczak

Na nowym stanowisku Jakub Wilczak będzie odpowiadał w Ströer Digital Media za rozwój oferty programmatic, technologii oraz produktów. Sieć Ströer Digital Media powstała na początku lutego br. z przemianowania Goldbach Audience Poland, kupionej przez Grupę Ströer na początku br.

Witczak jest związany z Grupą Ströer od 2009 roku. W ostatnim okresie był operations directorem w sieci reklamy internetowej Ad!Vice, zarządzał produktami premium i sprzedażą automatyczną.

Wcześniej był m.in. kierownikiem działu sprzedaży w sieci Ad.net, ogółem w branży reklamy internetowej pracuje od ponad 9 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"