Jamniki przebrane za hot-dogi w spocie Heinz na Super Bowl 2016 (wideo)

W reklamie Heinz przeznaczonej na finał Super Bowl 2016 psy w roli hot-dogów biegną do swoich właścicieli przebranych za butelki z sosem. - Staraliśmy się znaleźć prosty i zabawny sposób na pokazanie tego, że hot-dogi nie mogą się oprzeć świetnemu smakowi Heinza - tłumaczą twórcy spotu z agencji David.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Jamniki przebrane za hot-dogi w spocie Heinz na Super Bowl 2016 (wideo)

Koncepcja spotu opiera się na prostej grze słów (hot-dog to w dosłownym tłumaczeniu gorący pies). Na ekranie pojawia się więc stado jamników, z których każdy przebrany jest za parówkę w bułce.

Zmieniające się dynamicznie ujęcia pokazują psy biegnące uparcie w jednym, nieznanym dla widza kierunku. Dopiero po chwili okazuje się, że czworonogi zmierzają w stronę grupy ludzi, którzy z kolei swoim przebraniem przypominają butelki z sosami firmy Heinz. Na koniec psiaki lądują w ramionach swoich właścicieli, a obie strony spotkania nie kryją swojej radości.

- Staraliśmy się znaleźć prosty i zabawny sposób na pokazanie tego, że hot-dogi nie mogą się oprzeć świetnemu smakowi Heinza - wyjaśnia Anselmo Ramos, szef kreatywny agencji David odpowiedzialnej za przygotowanie reklamy. Spot zostanie zaprezentowany podczas Super Bowl 2016 w trzeciej kwarcie meczu.

Heinz nie jest jedyną marką, która pokazała już zwiastun swojej reklamy na tegoroczny finał ligi NFL. Wcześniej zrobiło to już wielu innych reklamodawców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję