Jan Błachowicz z Dorotą Jurkowską promują napoje Gym Water

Jan Błachowicz, były mistrz organizacji UFC oraz KSW w kategorii półciężkiej będzie reklamował nowe linie napojów funkcjonalnych dla sportowców GYM Water Edge oraz GYM Water Lite. Dołączy do niego Dorota Jurkowska – menadżerka, a prywatnie także partnerka zawodnika. To pierwsza kampania realizowana wspólnie. Kontrakt obowiązuje do końca roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jan Błachowicz z Dorotą Jurkowską promują napoje Gym Water

W maju Jan zostanie ambasadorem reklamowym wchodzących na rynek produktów z linii GYM Water Edge oraz GYM Water Lite. Dołączy do niego Dorota Jurkowska – menadżerka, a prywatnie także partnerka zawodnika dostępnych w butelkach 500 ml.

- Każdy sportowiec wie, że nawodnienie to podstawa – zarówno w fazie przygotowań jak i podczas walki. Mała utrata wody oraz elektrolitów to ogromny spadek siły. Ale dla mnie nawodnienie jest ważne także poza matą. Moimi pasjami są  jazda na rowerze oraz wielokilometrowe górskie wycieczki. Podczas tych kilku, albo kilkunastu godzin muszę mieć przy sobie butelkę z napojem. Produkty GYM WATER są dla mnie naturalnym wyborem – powiedział Jan Błachowicz.

W drugiej odsłonie kampanii wystąpi także Dorota Jurkowska. To pierwsze wspólne działania promocyjne z udziałem pary.

- Cieszę się, że zostaliśmy zaproszeni do kampanii we dwoje. To nie tylko ciekawa odmiana, ale także interesujący projekt. Oboje korzystamy z produktów GYM WATER, ale nie ukrywajmy – nasze cele i motywacja jest zupełnie inna, a napoje są dobre zarówno dla profesjonalnych sportowców jak i każdego z nas – dodała Dorota Jurkowska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]