Jan Roszkiewicz na czele sieci e-reklamowej Multi Channel Network

Na rynku pojawiła się Multi Channel Network - sieć internetowej reklamy wideo i performance. Kieruje nią Jan Roszkiewicz, a w zespole pracują też m.in. Krzysztof Łagodzki, Marta Babula, Maciej Czerniejewski i Piotr Szych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jan Roszkiewicz na czele sieci e-reklamowej Multi Channel Network

Multi Channel Network oferuje emisję reklam wideo w serwisach internetowych. Ponadto ma w swojej ofercie usługi z zakresu performance, w tym segmentowana sieć reklamy efektywnościowej.

Oferta Multi Channel Network skierowana jest głównie do branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej oraz e-commerce. Firma zrealizowała już pierwsze kampanie, m.in. dla marki Canon.

- Dzięki bogatemu doświadczeniu zespołu oraz wykorzystaniu dwóch adserwerów: Hassoffers i AdOcean, przeprowadzamy kampanie o wysokim stopniu skuteczności i dopasowania, a tego właśnie oczekują reklamodawcy. Emisja reklam pre-roll w miejscach do tej pory nieeksplorowanych i bardzo silnie powiązanych z kontentem, dynamicznie dostosowywane ścieżek konwersji - to tylko niektóre z naszych atutów - wylicza Jan Roszkiewicz, wiceprezes Multi Channel Network.

Roszkiewicz przez ostatni rok był dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu sieci reklamowej PixAd. Wcześniej przez pięć lat pracował w IDMnecie, początkowo jako dyrektor działu agencyjnego, a następnie jako dyrektor handlowy ds. sprzedaży i zakupu. Był też związany z biurami reklamy portali o2.pl, Interia i Onet.pl. W Multi Channel Network będzie odpowiadał za wyznaczanie kierunków rozwoju firmy oraz działania newbiznesowe.

Za dział agencyjny, kontakt z innymi sieciami oraz domami mediowymi w Multi Channel Network odpowiada Krzysztof Łagodzki, który z rynkiem reklamy online związany jest od ponad 8 lat. Doświadczenie zdobywał pracując w sieci reklamowej Ad-Vice, w której współtworzył obecną strukturę.

Za jakość planowanych działań oraz obsługę bieżących projektów odpowiada Marta Babula. Dotychczas pracowała w agencji AdPilot, w której zajmowała się realizacją i monitoringiem kampanii na rynku czeskim i słowackim. Była również związana z siecią RTB AdStockExchange.

Działem performance nowej sieci pokieruje Maciej Czerniejewski. Z reklamą internetową związany od ponad dówch lat. Całościowo obsługiwał i pozyskiwał klientów z branży finanse i ubezpieczenia. Realizował kampanie efektywnościowe i budował struktury wydawnicze oraz ścieżki konwersji dla sieci performance.

Do zespołu Multi Channel Network dołączył także Piotr Szych, który jako dyrektor ds. realizacji i zakupu będzie odpowiedzialny za kontrolę finansową firmy, koordynację działań miedzy poszczególnymi działami oraz negocjacje cenowe z kluczowymi wydawcami i klientami. Z branżą reklamy internetowej jest związany od ponad siedniu lat. Pracował głównie na stanowiskach zarządzających, m.in. budując od podstaw sieci afiliacyjne, tworząc zaawansowane strategie performance oraz prowadząc niestandardowe projekty e-commerce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?