Jerzy Dudek reklamuje Castrol Edge przy „Drodze do Euro” (wideo)

Przy programie „Droga do Euro” w TVP rozpoczęła się emisja nowych spotów z Jerzym Dudkiem reklamujących Castrol Edge. Reklamy przygotowały firmy Gruppa 66 Ogilvy, Havas Sports & Entertainment i Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od 20 lutego przy „Drodze do Euro” pokazywane są cztery 8-sekundowe spoty sponsorskie Castrol Edge z udziałem Jerzego Dudka. W każdym z nich można zobaczyć, jak Dudek radzi sobie na boisku piłkarskim podczas obrony bramki i starcia z przeciwnikiem. Mocna osobowość zawodnika ma symbolizować, że Castrol Edge jest o 40 proc. bardziej wytrzymały niż konkurencyjne oleje silnikowe.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Gruppa 66 Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów - agencja Havas Sports & Entertainment i dom mediowy Mindshare.

W marcu kampania Castrol Edge obejmie prasę, a w czerwcu także outdoor. Jednocześnie trwać będzie rozpoczęta już w połowie ub.r. promocja konsumencka, w której do wygrania są bilety na mecze Euro 2012 (więcej o tej akcji).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów