ROZWIŃ

'Jest się z czego cieszyć!'

Dominet Bank rozpoczął kampanię reklamową lokaty terminowej Dominanta Forte (oprocentowanie 4,5%).

kk
kk
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Kampania obejmuje działania z zakresu ATL i BTL, a jej znakiem rozpoznawczym jest symbol oszczędzania – świnka skarbonka. Kreację przygotowała agencja ASC, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn.

 Na klientów, którzy skorzystają z oferty do końca marca b.r. w placówkach Dominet Banku, czekają dodatkowe atrakcje.

„Celem kampanii Dominanty Forte jest zachęcenie Polaków do oszczędzania. Dlatego też symbolem, który wykorzystujemy w niej jest świnka skarbonka, która pojawia się na ulotkach reklamowych, a także jest dostępna w formie naklejek czy skarbonek dla dzieci. Lokata terminowa Dominanta Forte dostępna jest już od tysiąca złotych i skierowana jest do osób, które z jednej strony chciałyby pomnażać swoje oszczędności, z drugiej zaś obawiają się ryzyka związanego z wahaniami kursów akcji, jakie często towarzyszy inwestowaniu w fundusze” - mówi Tomasz Wójkowski, Dyrektor Departamentu Marketingu Dominet Banku.

W ramach działań ATL zaplanowane zostały ogłoszenia reklamowe w mediach regionalnych, m.in. w Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Zachodnim, Słowie Polskim Gazecie Wrocławskiej, Głosie Dzienniku Pomorza, Dzienniku Wschodnim, Dzienniku Łódzkim, Kurierze Porannym czy w Metrze. Przygotowana została również kampania reklamowa w Internecie. Ponadto, w placówkach banku dostępne są promocyjne ulotki reklamowe z symbolem świnki oraz naklejki.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu