"Jestem 10x bliżej" w promocji lornetek Nikona

Ruszyła wiosenno-letnia akcja promocyjna firmy Nikon Polska promująca wybrane modele lornetek z serii Nikon Sport Optics. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jestem 10x bliżej” - wspierają działania reklamowe w prasie, internecie i punktach sprzedaży, którą przygotowały firmy Nairobia i Maxus.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji wybrane modele lornetek Nikon Action VII, Nikon Action EX oraz Nikon Sporter EX zostaną objęte specjalną zniżką. Pełną listę urządzeń oraz punktów sprzedaży uczestniczących w promocji można znaleźć na stronie http://sportoptics.pl/promocja.

Celem działań jest także budowa wizerunku Nikona jako producenta wysokiej jakości sprzętu optycznego, umożliwiającego kibicom obserwację wydarzeń sportowych. Promocja potrwa do 31 sierpnia br.

grafika

Promocji towarzyszy kampania reklamowa w prasie lifestyle’owej, podróżniczej i ogólnotematycznej, serwisach internetowych i portalach społecznościowych oraz wybranych punktach sprzedaży. Koncept kreatywny przygotowała agencja Nairobia, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana