Jim Joseph globalnym szefem agencji Cohn&Wolfe

Jim Joseph został powołany na stanowisko globalnego szefa agencji Cohn&Wolfe, należącej do grupy reklamowej WPP.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Dotychczas Jim Joseph był prezesem i dyrektorem działu marketingu zintegrowanego w Cohn&Wolfe w Ameryce. Wiadomo, że w związku z awansem Josepha nie zostanie mianowany jego bezpośredni następca. Firma jednak nie podała też, kto przejmie jego obowiązki.

Na nowym stanowisku Jim Joseph będzie raportować do Donny Imperato, CEO agencji. Jako globalny prezes Cohn&Wolfe będzie odpowiedzialny za rozwój i wykorzystanie globalnych zasobów, produktów i usług do obsługi wszystkich biur na świecie. Będzie też nadzorować rozwój biznesu agencji. Nadal będzie koordynował prace Cohn&Wolfe w Ameryce Łacińskiej.

W strukturze Cohn&Wolfe awansowano też Brooke Hovey, dotychczas EVP of global strategy &development – na stanowisko chief client officer. Hovey w nowej roli wspiera Jima Josepha w nadzorowaniu globalnego biznesu agencji.

Jim Joseph dołączył do WPP w 2012 roku. Jako prezes i partner agencji pracował m.in. dla takich klientów agencji, jak IKEA, Nestle, Elisabeth Arden. W 2015 roku został prezesem Cohn&Wolf w Ameryce i jednocześnie dyrektorem działu marketingu zintegrowanego.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style