Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki Sonko

Sonko, producent ryżu, pieczywa chrupkiego i zdrowych przekąsek, nawiązał współpracę z mistrzynią MMA Joanną Jędrzejczyk.  Zawodnicza będzie kolejną ambasadorką tej marki obok piłkarza Krzysztofa Piątka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki Sonko

Umowa Jędrzejczyk z marką Sonko obowiązuje od początku marca i potrwa co najmniej przez dwa lata. Dla polskiej zawodniczki to kontynuacja współpracy z Grupą Oshee World, do której należy Sonko. Jędrzejczyk od dwóch lat jest ambasadorką napojów funkcjonalnych Oshee.

Joanna Jędrzejczyk promuje Sonko

W ramach zawartej umowy Sonko planuje specjalne akcje i konkursy dla kibiców Jędrzejczyk.

– Ogłoszenie współpracy traktuję jako dobry prognostyk przed jedną z najważniejszych walk w mojej sportowej karierze. Cieszę się, że mogę promować markę, która wspieranie świadomego stylu życia ma zakodowane w swoim DNA. W roli ambasadorki czuję się naturalnie, ponieważ produkty Sonko kierowane są do świadomego i aktywnego fizycznie konsumenta, czyli takiego, jak ja sama - podkreśla Joanna Jędrzejczyk.

Zawodniczka przygotowuje się do sobotniej gali UFC 248 w Las Vegas, podczas której powalczy o odzyskanie posiadanego w latach 2015-17 pasa najbardziej prestiżowej federacji świata w wadze słomkowej. Rywalką pochodzącej z Olsztyna wojowniczki (16-3, 4 KO) w drugiej walce wieczoru będzie Chinka Zhang Weili (20-1, 10 KO).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali