Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej

Wystartowała kampania promująca saturatory do wody Dafi PushAir. To kolejna odsłona współpracy firmy Formaster z Opus B. Tym razem ambasadorka marki – Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej

W poprzedniej kampanii marka Dafi oraz Joanna Krupa odpowiadali na bardzo ważne pytanie: „Co się nosi?”.  W tym sezonie marka mówi, co jest absolutnym “Musss have!” - saturatory domowe Dafi. Ambasadorka marki Joanna Krupa przekonuje, że dzięki nim jesteśmy eko. 

- Kampania promuje nowość w portfolio naszej firmy. Saturatory Dafi PushAir to świetne rozwiązanie do przygotowania w prosty sposób gazowanej wody. Takie rozwiązanie pozwala na oszczędności w domowym budżecie oraz ograniczenie ilości plastikowych odpadów. To kolejny przykład, że Dafi oferuje funkcjonalne rozwiązania dla tych, którzy dbają o planetę i swoje wydatki – mówi Katarzyna Bursztein z Formaster, właściciela marki Dafi.

Za kreację, nadzór i produkcję całościowo odpowiada Opus B. W ramach kampanii agencja przygotowała serię spotów TV, komunikację digitalową oraz materiały drukowane. Spoty realizowało studio ISTV, które reżyserował kolektyw Państwo Rodzeństwo, prace postprodukcyjne wykonało studio Orka.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"