W Red8 Advertising Johan Ohlson będzie współpracował z dyrektorem kreatywnym Maciejem Maraskiem. - Jest kreatywnym o unikalnym, nie tylko polskim, ale również międzynarodowym doświadczeniu, co sprawia, że ma szersze spojrzenie na reklamę i pomysły kreatywne - chwali Ohlsona Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group.
Przez ostatni rok Johan Ohlson jako dyrektor kreatywny w San Markos odpowiadał m.in. za pozyskiwanie nowych budżetów i rozwój działu kreacji. Wcześniej pracował w wielu agencjach w Polsce i w Europie, m.in. w polskim i węgierskim oddziale Saatchi & Saatchi, Very Advertising, BBDO Hamburg, Serviceplan, Scholz & Friends Hamburg, DDB. Przez 3 lata był również graphic designerem w Londynie oraz Sztokholmie.

Ogółem Ohlson jest związany z branżą reklamową od 13 lat. W tym czasie zrealizował ponad 50 spotów oraz zdobył ponad 30 międzynarodowych nagród, m.in. Srebrnego i Brązowego Lwa w Cannes za reklamę odkurzaczy Siemens.










