Joy liderem, duży wzrost Glamour

ZKDP: większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowała wkwietniu 2007 wzrost sprzedaży.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Liderem był miesięcznik "Joy" (Hearst Marquard Publishing),który sprzedał się w nakładzie 252 590 egz. (na rynku od kwietnia2006 - spadek o 1,1 proc.) - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtulnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą 242 586 egz. - uplasował się"Twój Styl" (Bauer). W analogicznym okresie 2006 r. sprzedaż tegomiesięcznika była o 8 proc. niższa (224 523 egz.).

Na podium uplasował się także urodzinowy numer "Glamour" (G+JPolska) - sprzedaż wyniosła 208 177 egz. (290 099 egz. w kwietniu2006).

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrostsprzedaży odnotował miesięcznik "Glamour".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"