Jubileuszowa “Claudia” z kuponami rabatowymi

W poniedziałek 20 stycznia br. ukazało się lutowe i zarazem 250. wydanie “Claudii” (G+J Polska). Do numeru dołączono kupony rabatowe, a w części nakładu znalazła się płyta DVD z filmem “Sierpniowe niebo. 63 dni chwały”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dołączone do numeru kupony pozwalają na uzyskanie rabatów w sklepach sieci Alma, Top Secret, Yves Rocher, Douglas i by Dziubeka.

Wydanie ukazało się w normalnej cenie 2,99 zł. Jest też mutacja z płytą DVD z premierowym filmem “Sierpniowe niebo. 63 dni chwały” w cenie 29,99 zł.

Lutowa “Claudia” reklamowana jest w telewizji (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, kanały tematyczne Polsatu, TVN i TVP, TV Puls, Puls 2, Comedy Central, VH1, TV4, TV6, E! Entertainment), radiu (Radio ZET, Chilli ZET, Radio Plus, Radio ZET Gold i Eska), prasie (“Gala”, “Claudia”, “Glamour”, “Focus Historia”, “Dobre Rady”, “Moje Gotowanie”, “Elle”), internecie (Kobieta.pl, Gala.pl, Stylio.pl), na ekranach w kinach, autobusach i dworcach, a także w punktach sprzedaży.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem “Claudii” w październiku 2013 r. wyniosła 228 557 egz. (zobacz dane wszystkich miesięczników poradnikowych).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?