Julia Roberts fanką Adele

Julia Roberts należy do grona zagorzałych fanów Adele.

megafon.pl / pr / zsam
megafon.pl / pr / zsam
Udostępnij artykuł:

W artykule dla magazynu "Entertainment Weekly" aktorka nie szczędzi wokalistce ciepłych słów. Jak sama przyznała, nie słyszała o Adele aż do chwili, w której jej fryzjer pożyczył jej płytę.

- Posłuchałam tej muzyki i pomyślałam: "Jak mogłam przez tyle lat żyć nie wiedząc o tej dziewczynie?" - opowiada Roberts. - "Someone Like You" to zapewne ulubiona piosenka wszystkich, ale ja naprawdę ją uwielbiam. Podoba mi się też teledysk, Adele wygląda ślicznie z tymi kreskami na powiekach. Jej muzyka jest tak osobista, że człowiek ma wrażenie, że wchodzi w jej życie, angażuje w jej sprawy. Gdy ostatnio media poinformowały o operacji Adele, wszyscy moi znajomi mówili: "O Boże, słyszeliście o Adele?". Coś mi się wydaje, że nie tylko ja czuję się zaangażowana w jej życie. Ona mogłaby być naszą sąsiadką, koleżanką z klubu książki. To, że tak ją traktujemy, to ogromny dar.

Aktorkę mogliśmy podziwiać ostatnio w komediodramacie "Larry Crowne - uśmiech losu" u boku Toma Hanksa. Już 16 marca 2012 roku w polskich kinach zagości film "Królewna Śnieżka", w którym Julia Roberts wcieliła się w złą królową.

Dorobek Adele zamyka album "21" ze stycznia 2011 roku.

megafon.pl / pr / zsam
Autor artykułu:
megafon.pl / pr / zsam
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu