Junior-angin: Dla gardła pociechy (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa tabletek od bólu gardła dla dzieci junior-angin. Akcję na zlecenie firmy Klosterfrau przygotowały agencja reklamowa Walk The Line i dom mediowy Star Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa tabletek od bólu gardła junior-angin informuje, że są one przeznaczone dla dzieci od 4. roku życia. Przekaz pod hasłem „Dla gardła pociechy” podkreśla, że tabletki mają truskawkowy smak, przez co ich zażywanie jest przyjemnością. Akcja obejmuje telewizję (15-sekundowy spot) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację przygotowała agencja reklamowa Walk The Line, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Star Media. Koncept kreatywny autorstwa Walk The Line jest wykorzystywany przez firmę Klosterfrau, do której należy marka junior-angin, również w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. na Słowacji, w Czechach i Słowenii.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej