"Dbaj o siebie, jak o dziecko" - zachęca Juvit

Hasco-Lek prowadzi kampanię preparatu Juvit pod hasłem “Juvit- Dbaj o siebie, jak o dziecko”. Autorem reklam jest agencja Pomarańcza.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Dbaj o siebie, jak o dziecko" - zachęca Juvit

Autorzy kampanii odnieśli się do popularnego przekonania o tym, jak oczywiste jest, że każdego dnia z uważnością dbamy o dzieci, często nawet bardziej niż o siebie, i staramy się zapewnić im to, co najlepsze.  

Marka chce zachęcić dorosłych konsumentów do tego, by nie zapominali o sobie –na wielu polach, także tym związanym z suplementacją witamin.

Kampania prowadzona jest w różnych kanałach digitalowych oraz w social mediach (Facebook, Instagram). 

Za realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna Pomarańcza.  

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style