K2 Media obsłuży budżet mediowy kampanii Pracuj.pl

Dom mediowy K2 Media wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego najnowszej kampanii reklamowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

K2 Media zajmie się działaniami w zakresie planowania i realizacji kampanii telewizyjnych, VOD, digital, display, outdoorowych i radiowych. Ponadto, zajmie się również zbieraniem i zarządzaniem danymi z kampanii digitalowych klienta.

Przetarg rozpoczęto w kwietniu br., a rozstrzygnięto na początku sierpnia. Do pierwszego etapu zaproszono sześć agencji, a do finałowego cztery (marketer nie podaje ich nazw).

Marketer przedłużył współpracę z agencją - K2 Media zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do kampanii "Szef i Reszta".

Za jej kreację odpowiada Scholz&Friends Warszawa. Po stronie klienta koordynowały ją Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami