K2 Media obsłuży budżet mediowy kampanii Pracuj.pl

Dom mediowy K2 Media wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego najnowszej kampanii reklamowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

K2 Media zajmie się działaniami w zakresie planowania i realizacji kampanii telewizyjnych, VOD, digital, display, outdoorowych i radiowych. Ponadto, zajmie się również zbieraniem i zarządzaniem danymi z kampanii digitalowych klienta.

Przetarg rozpoczęto w kwietniu br., a rozstrzygnięto na początku sierpnia. Do pierwszego etapu zaproszono sześć agencji, a do finałowego cztery (marketer nie podaje ich nazw).

Marketer przedłużył współpracę z agencją - K2 Media zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do kampanii "Szef i Reszta".

Za jej kreację odpowiada Scholz&Friends Warszawa. Po stronie klienta koordynowały ją Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia