Kamis reklamuje Danie ze smakiem

W prasie, na outdoorze i w salonach fryzjerskich rozpoczęła się kampania reklamowa Dania ze smakiem Kamis. Akcję przygotowały agencja reklamowa Ambasada i dom mediowy Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Dania ze smakiem Kamis opiera się na layoutach pokazujących drzwi lodówki z rodzinnymi zdjęciami i karteczkami, na których napisano propozycje czegoś do zjedzenia. Obok znajdują się torebki Dania ze smakiem – jako specyficzne podpowiedzi, co można przygotować na obiad. Taki przekaz ma podkreślać, że produkty z linii Danie ze smakiem to gotowe rozwiązanie kulinarne, budując przy tym ich familijny wizerunek.

grafika

Kampania obejmuje prasę kobiecą i TV guidy („Claudia”, „Tele Tydzień”, „Przyjaciółka”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”, „Kobieta i Życie”, „Tina”, „Party”, „Gala”, „Wysokie Obcasy”, „Newsweek Kobieta”, „Olivia”, „Pani Domu”, „Chwila dla Ciebie”) oraz outdoor (wiaty przystankowe i nośniki wolnostojące łącznie w 500 lokalizacjach w największych miastach, takich jak Warszawa, Trójmiasto, aglomeracja śląska, Poznań, Łódź, Wrocław, Kraków, Szczecin). Ponadto w ramach akcji do wybranych magazynów kobiecych dołączonych zostanie ponad 250 tys. torebek Dania ze smakiem, a na ok. 2 tys. monitorów LCD należących do Look TV w 400 salonach fryzjerskich w całej Polsce emitowane będą instruktażowe filmy kulinarne prezentujące przepisy z wykorzystaniem tych produktów.

grafika

Kreację kampanii – zaplanowanej na styczeń i luty – przygotowała agencja reklamowa Ambasada, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?