Business Consulting, Effective Media Solution, Infinity Media i Media Group walczą o 20 mln zł zlecenia od Urzędu Transportu Kolejowego

Cztery oferty wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszony przez Urząd Transportu Kolejowego przetarg na realizację społecznej kampanii w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC”. Przeznaczy na nią blisko 20 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferty złożyła jedna firma i trzy konsorcja. Są to: Business Consulting (oferta z ceną 19,31 mln zł) oraz konsorcja agencji: Effective Media solutions z Effective Media i agencją reklamową DSK (z ceną 18,32 mln zł), Infinity Media z Ambasada BC i IMS Events (z ceną 17,18 mln zł) oraz Media Group wspólnie z Partner of Promotion i Bringmore Advertising Włodzimierz Rajczyk (z ceną 17,89 mln zł).

Budżet, jaki na realizację kampanii planuje przeznaczyć UTK wynosi 19 996 155 zł.

Wybrana w przetargu  firma zajmie się m.in. opracowaniem oraz przygotowaniem kompleksowej i spójnej koncepcji kampanii, produkcją materiałów niezbędnych do jej realizacji, a także jej realizacją oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby.

Będzie pracować dla UTK do połowy grudnia 2020 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe