Gwiazdy muzyki, aktywistka i sportsmenka w kampanii Zalando „Ja. Bez ograniczeń”

Pod hasłem „Ja. Bez ograniczeń” ruszyła kampania sklepu internetowego Zalando. Jej bohaterkami są wokalistka i kompozytorka Beth Ditto, niemiecka lekkoatletka Alexandra Wester, belgijska aktywistka Hanne Gaby Odiele i francuska piosenkarka Sonia Ben Ammar.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gwiazdy muzyki, aktywistka i sportsmenka w kampanii Zalando „Ja. Bez ograniczeń”

Zalando w nowej kampanii zachęca kobiety z całej Europy do tego, aby wyrażały swój własny, niczym nieograniczony styl.Głównym elementem akcji „Ja. Bez ograniczeń.” jest 30-sekundowy spot autorstwa Andrew Rothschilda, kręcony w kilku różnych miejscach na terenie Stanów Zjednoczonych. Reklamę można zobaczyć w internecie.

Ponadto cztery ambasadorki kampanii w kolejnych odsłonach podzielą się swoimi doświadczeniami w krótkich spotach przybliżających postać każdej z nich z osobna.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani planowaną kampanią „Ja. Bez ograniczeń.”, która mówi o tym, że każdy z nas jest absolutnie wyjątkowy. Mamy nadzieję, że asortyment oferowany przez Zalando pomoże każdej z naszych klientek wyrazić swoją osobowość i piękno w wybranych przez siebie stylizacjach. Kampania stawia na indywidualność i różnorodność – mówi Jolanda Smit, director group brand relations Marketing.

Uzupełnienie kampanii stanowią reklamy prasowe, na nośnikach zewnętrznych  oraz w kanałach należących do Zalando.Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada dział marketingu Zalando. Produkcją spotów zajęło się studio And Production, postprodukcją Raw Files & Andrew Rothschild.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę