Ekspresowo potrzebna agencja mediowa do kampanii o referendum. Budżet wynosi 3,5 mln zł

Kancelaria premiera tylko do 13 września czeka na oferty od agencji mediowych w przetargu dotyczącym zakupu powierzchni reklamowej - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Chodzi o kampanię dotyczącą referendum, które odbędzie się 15 października br. Budżet na zaplanowane działania wynosi 3,5 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ekspresowo potrzebna agencja mediowa do kampanii o referendum. Budżet wynosi 3,5 mln zł
Mateusz Morawiecki, fot. screen z youtube'a

Przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczy zakupu powierzchni reklamowych w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 października br (wtedy odbędą się wybory parlamentarne i referendum).

Dokładnie chodzi o zakup powierzchni reklamowych na billboardach i nośnikach typu digital OOH w okresie od 1 do 15 października br., zakupu powierzchni reklamowej w prasie w okresie od 2 do 13 października br. oraz zakupu powierzchni reklamowej w social mediach i internecie oraz emisji spotów wideo w kinach w okresie od 29 września br. do 13 października br. 

Budżet zaplanowanych przez KPRM działań wynosi ok. 3,5 mln zł. 

O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje tylko i wyłącznie cena - nie ma innych kryteriów wyboru najlepszej oferty. 

Przetarg prowadzony jest w trybie przyspieszonym. Kancelaria premiera wyjaśnia, że skrócenie terminu składania ofert (2 tygodnie łącznie z weekendami) wynika z konieczności przeprowadzenia działań informacyjnych na temat ogólnopolskiego referendum, które odbędzie się 15 października. KPRM podkreśla, że chodzi w szczególności o przedstawienie ogółowi społeczeństwa informacji mających na celu wyjaśnianie treści pytań i zaproponowanych wariantów rozwiązań oraz udzielenie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania obywateli na temat referendum.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 13 września br. 

Do tej pory nie sfinalizowano z kolei przetargu z czerwca br., w którym kancelaria premiera wybierała pośrednika do zakupu powierzchni reklamowej w prasie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady