Kancelaria premiera wybiera agencję reklamową do rocznej współpracy

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na przeprowadzenie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii społecznych i informacyjnych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować rok.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przedmiotem przetargu jest przeprowadzenie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.

Celem każdej z zaplanowanych przez KPRM kampanii będzie informowanie o programach rządowych oraz innych inicjatywach rządu i Kancelarii.

Kampanie te będą obejmować Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn i Google. 

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać za wprowadzanie i testowanie ustawień kampanii, zarządzanie budżetami, w tym implementację strategii stawek w licytacji. Będzie podejmować działania poprawiające wskaźniki CTR oraz kryteria targetowania każdej kampanii, umożliwiające precyzyjniejsze docieranie do grupy docelowej.

Budżet na te działania ustalono na kwotę 1,2 mln zł netto. Z wybraną agencją KPRM będzie pracować przez rok. Przetarg trwa do 25 listopada br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?