„Kasa musi się zgadzać” - Formacji Chatelet w portfelu reklamuje Wonga.com (wideo)

Z początkiem grudnia ruszyła kampania reklamowa serwisu pożyczek internetowych Wonga.com prowadzona pod hasłem „Kasa musi się zgadzać”. Akcję, której bohaterami są członkowie kabaretu Formacja Chatalet, przygotowały firmy Unlimited, Film Produkcja, Starcom, iProspect i Stars.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Kasa musi się zgadzać” - Formacji Chatelet w portfelu reklamuje Wonga.com (wideo)

Głównym elementem wszystkich spotów jest moment zastanowienia, kiedy osoba ocenia swój bieżący plan wydatków, sprawdza zasobność portfela i dopiero wtedy, świadomie, podejmuje decyzję o zakupie i pożyczce. Członkowie kabaretu Formacja Chatalet odgrywają żartobliwie bohaterów uosabiających banknoty w portfelu mające różne przeznaczenie.

- Kampania „Kasa musi się zgadzać” pokazuje, że realizowanie potrzeb konsumpcyjnych musi być poprzedzone refleksją - podkreśla Małgorzata Maroszek, dyrektor marketingu Wonga.com w Polsce. W spotach wystąpiło 10 prawdziwych klientów firmy, z których każdy opisał, w jakiej sytuacji i w jakim celu skorzystał z oferowanej przez nią pożyczki.

We wrześniu br. polską wersję serwisu Wonga odwiedziło 601,6 tys. realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Reklamy przekonują, że przy wzięciu w Wonga.com pierwszej pożyczki w wysokości maksymalnie 1500 zł na 60 dni spłaca się tylko 10 zł więcej.

Kampania jest prowadzona od początku grudnia w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie, a wiosną przyszłego roku obejmie także prasę.

Strategię i kreację kampanii wspólnie z działem marketingu Wonga.com przygotowała agencja Unlimited, która jesienią br. wygrała przetarg na obsługę strategiczną i ATL-ową firmy. Spoty nakręcił Bartłomiej Kaczmarek, wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja. Za strategię, optymalizację działań i zakup mediów w internecie odpowiada agencja iProspect, a za planowanie i zakup pozostałych mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?