Łowicz reklamuje Kaszotto i Risotto (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa dań gotowych Kaszotto i Risotto marki Łowicz (Maspex). Akcję przygotowały Brasil, Trzask i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łowicz reklamuje Kaszotto i Risotto (wideo)

Kaszotto i Risotto to nowości w portfolio marki Łowicz. Dania są gotowe do spożycia w kilka minut po podgrzaniu w kuchence mikrofalowej. Obecnie dostępne są cztery różne dania do wyboru: Kaszotto z  kaszą bulgur, papryką i czerwoną fasolą, Kaszotto z kaszą pęczak, kukurydzą, fasolką szparagową, Kaszotto z kaszą gryczaną, cebulą i suszonymi podgrzybkami, Risotto z ryżem, jarmużem i suszonymi pomidorami.

Spot reklamowy podkreśla szybki czas przygotowania posiłku (2 minuty) oraz jego walory smakowe.

Obok reklamy telewizyjnej promocja oparta jest na szerokich działaniach BTL oraz digitalowych. Komunikacja pojawiła się w przestrzeniach sklepowych, na kanałach VOD, w social mediach oraz w postaci banerowej. W największych miastach w Polsce widnieją bilbordy. Komunikację uzupełnają działania PR.

Spot przygotowała agencja Barsil, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Działania digitalowe przygotowała agencja Trzask.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana