ROZWIŃ

Kasztelan z Wisłą Płock

30 sierpnia br., w Płocku, odbyło się podpisanie umowy sponsorskiejpomiędzy Browarem Kasztelan Sierpc i Klubem Sportowym Wisła Płock.Umowa dotyczy wsparcia I-szo ligowej drużyny piłki ręcznejpłockiego klubu i będzie obowiązywać od 1 września 2007 do 30czerwca 2008 roku.

kk
kk
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Na mocy podpisanej umowy Kasztelan będzie występował jako markawspierająca podczas wszystkich oficjalnych meczy ligowych ipucharowych rozgrywanych przez Wisłę Płock.

Logotyp marki Kasztelan pojawiać będzie się podczas samychmeczy: m.in. przy wejściu do hali (balony Kasztelana), na parkieciew polu bramkowym, banerach za bramkami i nad widownią, a także nabanerze elektronicznym oraz na różnorodnych materiałach: biletach izaproszeniach VIP, wszystkich kartach wstępu na mecze orazplakatach.

Umowa zezwala na wykorzystanie logotypu Klubu do promocjikonsumenckich piwa Kasztelan i innych działań marketingowych marki,także podczas imprez organizowanych w Płocku (BiesiadyKasztelańskie). Logotyp marki Kasztelan eksponowany będzie równieżna stronie internetowej Klubu.

Porozumienie obowiązywać będzie do końca czerwca 2008 roku, niewyklucza się jednak możliwości jego przedłużenia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu