Fabjaniak odpowiada w Havas PR Warsaw za wsparcie zespołów klienckich w realizacji bieżących zadań projektowych, a także będzie odpowiadać za działania mające na celu rozwój nowego biznesu.
W tym celu agencja rozwija zintegrowaną ofertę public relations w ramach współprac realizowanych wewnątrz Havas Village (struktury łączącej Havas Creative Group oraz Havas Media Group).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/havas-pr-warsaw-umowa-canal-nowy-projekt-dla-marki-finish ##
Katarzyna Fabjaniak ostatnio w Hill+Knowlton Strategies
Katarzyna Fabjaniak od 2016 roku była związana z Hill+Knowlton Strategies, z czego ostatnie dwa lata spędziła na stanowisku managing director.
Doświadczenie zdobywała w agencjach 24/7 Communication i On Board Think Kong.
Specjalizuje się projektach dla sektora retail, FMCG, nowych technologii oraz healthcare. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami o charakterze hubowym. Jest także ekspertem w zakresie komunikacji kryzysowej.
W swojej karierze realizowała projekty m.in. dla takich marek i firm, jak: Huawei, Facebook, Biedronka, LIDL, McDonald’s, Lotte Wedel, Grupa Żywiec, Wyborowa Pernod Ricard, P&G, Coca-Cola, Medicover, Janssen Cilag czy GSK. Jurorka międzynarodowych konkursów branżowwych Cannes Lions Dubai Lynx Festival oraz New York Festivals Advertising Awards.










