Kefir Robico reklamowany jako „wstrząsająco dobry”

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kefiru Robico. Akcję przygotowały agencje Va Very Advertising i Best Brands PR oraz dom mediowy Traffic Time Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kefiru Robico przebiega pod hasłem „Wstrząsająco dobry”. Reklamy przekonują, że smak tego produktu „Robicolosalną różnicę”.

Akcja obejmuje outdoor (nośniki Cityboard Media, Stroer i AMS w pobliżu punktów sprzedaży, reklamy na szybach autobusów wybranych linii Mobilis) oraz internet. Potrwa do końca kwietnia.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Va Very Advertising, zakupem mediów zajął się dom mediowy Traffic Time Media, a działania w internecie realizuje agencja Best Brands PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady