„I love ketchup” w reklamach ketchupów Kotlin (wideo)

W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa ketchupów Kotlin produkowanych przez Grupę Maspex Wadowice. Działania przygotowane przez agencje Brasil i Mindshare prowadzone są pod hasłem „I love ketchup”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„I love ketchup” w reklamach ketchupów Kotlin (wideo)

Reklama Kotlina jest emitowana w dwóch wersjach. W pierwszej kompilację scen przedstawiających smakoszy ketchupu podsumowuje hasło „I love ketchup”. Natomiast w drugiej lektor podkreśla, że ketchup Kotlin łagodny jest wyjątkowy nie bez przyczyny, bo zdaniem konsumentów jest to smak numer jeden w Polsce.

Wszystkie obecne aktywności reklamowe marki Kotlin prowadzone są w ramach platformy komunikacyjnej marki „I love ketchup”. Obejmują emisje spotów wybranych stacjach telewizyjnych, w internecie i mediach społecznościowych, komunikację na stronie internetowej oraz działania PR.

Uwielbienie ketchupu jest również motywem przewodnim najnowszego konkursu dla konsumentów na ketchupy.pl, w którym uczestnicy mogą tworzyć własne przeróbki zdjęć przedstawiające ich sympatię do tego produktu.

Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe