Kia promuje elektrycznego crossovera EV6 (wideo)

Wystartowała kampania EV6 - nowego elektrycznego crossovera marki Kia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kia promuje elektrycznego crossovera EV6 (wideo)

W spocie podkreślono, że nowatorski design, zaawansowane technologie, innowacyjne rozwiązania i doskonałe osiągi wyróżniają Kia EV6 na tle konkurentów.

EV6 to pierwszy model marki Kia, który został skonstruowany i zaprojektowany na platformie opracowanej dla pojazdów elektrycznych, czyli E-GMP. Oznacza to, że EV6 od podstaw został zaprojektowany jako samochód elektryczny zasilany akumulatorem, bez żadnych kompromisów i półśrodków.

Kampania, która potrwa do połowy grudnia, jest adresowana do nowoczesnej, postępowej oraz zaawansowanej cyfrowo grupy docelowej i będzie prowadzona w telewizji, online video i internecie.

 

Kreacje przygotowała agencja Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana