„Kick in the mix” - Wojciech Szczęsny z reklamuje Pepsi z Leo Messim i Calvinem Harrisem (wideo)

Rozpoczęła się muzyczno-piłkarska kampania reklamowa Pepsi pod hasłem „Kick in the mix”. W akcji - przygotowanej przez firmy BBDO i Media Direction OMD - obok m.in. Leo Messiego i Calvina Harrisa występuje Wojciech Szczęsny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Pepsi „Kick in the mix” łączy w sobie elementy futbolowe i muzyczne. W reklamie pojawiają się słynni piłkarze: Leo Messi, Frank Lampard, Didier Drogba, Fernando Torres i Jack Wilshere, a także polski bramkarz Wojciech Szczęsny. Jednak nie prezentują swoich umiejętności piłkarskich na boisku, tylko podczas koncertu, na którym występuje popularny DJ i producent muzyczny Calvin Harris. Harris przygotował też, we współpracy z piosenkarzem Ne-Yo, wykorzystywaną w kampanii piosenkę „Let’s go”. Reklama do 8 lipca będzie emitowana w kanałach telewizyjnych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej Pepsi. Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja BBDO, a mediaplan opracował dom mediowy Media Direction OMD. „Kick in the mix” to druga kampania Pepsi, w której bierze udział Wojciech Szczęsny. Od ponad miesiąca trwa już wspólna promocja marek Pepsi i Lay’s (obie należą do koncernu PepsiCo), której twarzą jest polski zawodnik (przeczytaj więcej o tej akcji i obejrzyj spot ze Szczęsnym).

Natomiast kampania Kick in the mix” obejmuje też internet (m.in. informacje i inne materiały w serwisie pepsi.pl), punkty sprzedaży (materiały POS) oraz limitowaną edycję Pepsi z wizerunkami piłkarzy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta