Kimberly Clark rozpoczął globalny przetarg reklamowy

Firma Kimberly Clark, właściciel takich marek jak Huggies, Kleenex rozpoczął przetarg na globalną obsługę reklamową. Do tej pory współpracował z agencjami należącymi do holdingu WPP.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W zakresie kreacji marketer ostatnio pracował z należącymi do WPP agencjami: JWT, VML, Ogilvy&Mather. Czasem korzystał też z usług niezależnych butików kreatywnych, jak np. VSA z Chicago.

Firma nie podaje terminu wyboru zwycięzców. Potwierdza prowadzony przegląd, ale nie ujawnia zaproszonych do niego agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana