Kinga Nowicka, Aleksandra Jóźwiak, Marta Waglewska i Paweł Rosłaniec w Glamour.pl

Ismena Dąbrowska zakończyła kompletowanie zespołu serwisu Glamour.pl (Grupa Burda International Polska). Ostatecznie tworzy go teraz pięć osób. Prace nad zespołem trwały pół roku.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Kinga Nowicka, Aleksandra Jóźwiak, Marta Waglewska i Paweł Rosłaniec w Glamour.pl

Dąbrowska od kwietnia br. jest redaktor naczelną serwisu Gamour.pl, zastąpiła na tym stanowisku Martynę Wyrzykowską. Odpowiada za linię redakcyjną serwisu, social media oraz biznesowy rozwój produktu. Wcześniej pracowała jako redaktor prowadząca Harpersbaazar.pl i Lamode.info.

Jednym z zadań postawionym przed Dąbrowską było skompletowanie zespołu redakcyjnego. Ostatecznie tworzą go Kinga Nowicka (zastępca redaktor naczelnej; wcześniej związana była m.in. z Hotmoda.pl.), a także dwie redaktorki: Aleksandra Jóźwiak (poprzednio HarpersBazaar.pl) oraz Marta Waglewska (wcześniej Lamode.info). W zespole jest też oraz nowy operator - Paweł Rosłaniec.

Glamour.pl to serwis o popkulturze, modzie i trendach. Burda International Polska ma w portfolio łącznie 14 serwisów, m. in. National-geographic.pl, Claudia.pl, Mojegotowanie.pl, Mojpieknyogrod.pl, Elle.pl i Gala.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana