Klapki Kubota z nowym hasłem „Podstawa komfortu"

Marka klapek Kubota wystartowała z kampanią wizerunkową „Podstawa komfortu”, przygotowaną przez Tigers i SCPROJECTS.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Klapki Kubota z nowym hasłem „Podstawa komfortu"

Kubota po raz kolejny nawiązuje w swojej komunikacji do szeroko rozumianego komfortu – zarówno w ruchach, jak i w myśleniu.

– Od początku istnienia marki Kubota budujemy komunikację opartą na przekonaniu, że klapki Kubota są synonimem dystansu, poczucia humoru i luzu. Teraz do tej listy dołączył również komfort, a do popularnego hasła „Kubota to nie klapki, to styl życia” dodajemy: to również podstawa komfortu – mówi Paweł Dąbrowski, marketing & e-commerce director Kubota.

Kubota przekonuje - dobre, komfortowe samopoczucie jest dla każdego

W nowej kampanii Kubota żongluje skojarzeniami związanymi z odpoczynkiem, dobrym samopoczuciem i spędzaniem czasu w dokładnie taki sposób, jaki lubimy najbardziej.

– Tej jesieni zachęcamy, by wkroczyć do swojej strefy komfortu w klapkach Kubota. Wiemy, że towarzyszymy naszym klientom w najróżniejszych (często zabawnych, szalonych) okolicznościach. Najczęściej jednak klapki Kubota znajdują się na stopach podczas odpoczynku i wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba relaksu, znalezienia chwili dla siebie – po powrocie z męczącej podróży, po długim dniu, podczas spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Dlatego w nowej kampanii chcemy powiedzieć: Kubota to nie tylko klapki, ale symbol wygody i dobrego samopoczucia, który nastraja pozytywnie i zmienia nawet najbardziej ponury dzień w bardziej komfortowy – podsumowuje Alina Sztoch, szefowa Kubota.

W ramach prowadzonych aktywności marka Kubota stworzyła cykl spotów wideo, których wspólnym mianownikiem i – dosłowną – podstawą komfortowych sytuacji są klapki Kubota, a dokładnie modele Kubota Rzep 2.0 i Rzep 2.0 Tech, które w kampanii pojawiają się na pierwszym planie.

Za realizację spotów video odpowiadają agencje Tigers oraz SCPROJECTS.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu