Škoda ma nowe logo (wideo)

Podczas wystawy Geneva Motor Show, Škoda przedstawiła swój nowy corporate design. Zmianie uległa kolorystyka, logo, a także wygląd salonów dealerskich.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oficjalne hasło definiujące nowy corporate design marki brzmi "Nowa siła Škody", a nazwa koncepcji stylistycznej (design concept) to "VisionD". Nowy design będzie używany we wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach komunikacji marki.

Nowe logo ma soczysty zielony kolor. Poprzedni czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. Ma to dawać wrażenie, że logo jest teraz bardziej przestronne i budzi "przygodowe" skojarzenia. W okręgu nie ma już napisu "ŠKODA AUTO", który zastąpiono słowem "ŠKODA", umiejscowionym centralnie nad logo.

Poprzednią stylistykę składającą się z palety około 400 barw, zredukowano do pięciu: Škoda Green, Škoda White, Škoda Black i dwóch pochodnych szarości: Pantone Cool Grey i Pantone Warm Grey.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu