Škoda świętuje 15-lecie współpracy z TOPR

Z początkiem lutego ruszyła część digitalowa kampanii Škoda 4x4, podkreślająca trwającą od 15 lat współpracę marki z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Od 15 lat Škoda udostępnia ekipie ratunkowej TOPR modele samochodów z napędem 4x4, których technologia została dostosowana do jazdy w wymagających warunkach. Wśród nich znajdują się m.in. Škoda Octavia oraz SUV Kodiaq. Ten model okazano w ramach internetowej odsłony kampanii, w 30-sekundowym filmie. Można go oglądać m.in. na YouTube.

Kolejne części kampanii, telewizyjna i kinowa, wystartują 11 lutego. Działania prowadzone są w ramach platformy komunikacyjnej "Wszystko, co ważne".

Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine, która wspólnie z domem produkcyjnym One Production przygotowała spot reklamowy. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski