Škoda zaczyna TestShow z Adamem Małyszem (wideo)

Rusza kampania Škoda TestShow promująca samochody Škody. Akcję - której centralnym elementem jest specjalny kanał na YouTubie - przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, TakeOne Studio i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii Škoda TestShow uruchomiono na YouTubie rozbudowany kanał Škoda Auto Polska. Dostępne tam są filmy prezentujące różne samochody tej marki. Ponadto internauci mogą się zgłaszać do testowania tych aut. Wybrane osoby wezmą udział jako testerzy w nagraniu kolejnych odcinków programu Škoda TestShow (co miesiąc realizowane będą dwa).

Gwiazdą pierwszego odcinka Škoda TestShow był Adam Małysz (wideo powyżej), który sprawdzał możliwości Škody Fabia RS. Małysz wystąpił też w viralu udostępnionym w internecie przed oficjalnym startem kampanii (wideo poniżej).

W innych dostępnych już odcinkach Škoda TestShow wzięli udział architekci, golfiści, zespół reagge, rodzina z dziećmi i dwoma psami oraz studenci. Program prowadzi Adam Kornacki, dziennikarz i prezenter TVN Turbo, a przy realizacji współpracuje firma TakeOne Studio.

grafika

Škoda TestShow zostanie wsparty kampanią reklamową obejmującą YouTube i inne serwisy. Za mediaplan akcji odpowiada dom mediowy Mediacom. Natomiast pomysł całego programu, jego kanał na YouTubie i promujące go spoty przygotowała agencja GoldenSubmarine.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję