Komarzewski, Krzemińska i Szmidt awansowali w Edipresse

Marcin Komarzewski został nowym dyrektorem promocji segmentu people & glossy w Edipresse Polska. Z kolei Agnieszka Krzemińska awansowała w firmie na stanowisko brand & special events managera, a Emilia Szmidt - na funkcję junior product managera.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Komarzewski, Krzemińska i Szmidt awansowali w Edipresse
Marcin Komarzewski i Agnieszka Krzemińska

Marcin Komarzewski na stanowisku szefa promocji people & glossy zastąpił Pawła Zbiegniewskiego, który rozstał się z wydawnictwem. Od 1 grudnia Komarzewski zajmuje się całością promocji następujących tytułów: miesięcznika „Uroda Życia”, dwutygodników „Party”, „ Viva!” i „ Flesz” oraz kwartalnika „Viva! Moda”. Wcześniej był brand managerem „Party” i „Flesza”.

Agnieszka Krzemińska jako brand & special events manager będzie odpowiadać za promocję dwutygodnika „Viva!”, kwartalnika „Viva! Moda” i wydań specjalnych „Vivy!” oraz za kluczowe wydarzenia specjalne magazynów people & glossy. Dotąd pracowała w spółce jako product manager.

Awans otrzymała również Emilia Szmidt. 1 grudnia objęła stanowisko junior product managera. Szmidt, która do tej pory była specjalistką ds. promocji dwutygodników „Party” i „Flesz”, będzie odpowiedzialna za miesięcznika „Uroda Życia”.

Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko product managera dwutygodników „Party” i „Flesz”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję