Komputronik wzmacnia strategię omnichannel

Firma Komputronik stawia na dalsze wzmacnianie strategii omnichannel, dlatego wprowadza zmiany w strukturze zarządzania. Marcin Mordak, Radosław Olejniczak i Karolina Pietz-Drapińska objęli nowe stanowiska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Komputronik wzmacnia strategię omnichannel

Komputronik zintegrował działy sprzedaży internetowej, stacjonarnej, centrum obsługi klienta oraz marketingu i rozwoju cyfrowego. Chodzi o usprawnienie procesu sprzedaży w ramach wielokanałowej strategii, która ma lepiej odpowiadać na zmieniające się oczekiwania klientów.

Powstał nowy pion Omnichannel, na czele którego stanęło trzech doświadczonych menedżerów. Marcin Mordak, dotychczasowy dyrektor sieci sprzedaży, został dyrektorem sprzedaży omnichannel. Odpowiada za całą sprzedaż oraz usługi w tej strukturze. 

Radosław Olejniczak, jako dyrektor zakupów i handlu, teraz dodatkowo nadzoruje też sprzedaż na marketplace’ach, a Karolina Pietz-Drapińska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu & digital development, łącząc zespoły e-commerce i marketingu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny