Ponad 4 mln zł ze zbiórki podczas transmisji #koncertdlabohaterów w Player.pl na walkę z koronawirusem

W sobotę, 4 kwietnia serwis Player.pl (TVN Discovery Polska) wspólnie z Fundacją TVN „Nie jesteś sam” zorganizował charytatywny  #koncertdlabohaterów. Był on podziękowaniem za pracę pracowników służby zdrowia podczas epidemii koronawirusa. Widzowie podczas transmisji zgłaszali jednak problemy techniczne: opóźnienie głosu, obrazu czy z działaniem aplikacji. - Liczyliśmy się z możliwością wystąpienia awarii w przypadku ogromnego zainteresowania widzów - koncert dostępny był za darmo, ale idea i szczytny cel - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Główczyński, dyrektor programowy Player.pl.

Nikola Bochyńska
Nikola Bochyńska
Udostępnij artykuł:
Ponad 4 mln zł ze zbiórki podczas transmisji #koncertdlabohaterów w Player.pl na walkę z koronawirusem

Podczas koncertu organizowana była zbiórka na rzecz Fundacji TVN. W ramach akcji udało się zebrać ponad 4 mln złotych podczas samej transmisji, ale zbiórka Fundacji TVN „Nie jesteś sam” na walkę z COVID-19 nadal trwa. Pieniądze zostaną przekazane na walkę z epidemią - zakup środków ochrony indywidualnej dla służb medycznych i ratunkowych: kombinezonów, maseczek, gogli, przyłbic, rękawic, czepków.

Katarzyna Kolenda-Zaleska, prezes Fundacji TVN "Nie jesteś sam" przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl, że zainteresowanie #koncertemdlabohaterów oraz zbiórką przerosło najśmielsze oczekiwania.

- Na ten moment udało się uzbierać ponad 4 miliony złotych na zakup środków ochrony indywidualnej dla pracowników służb medycznych i ratunkowych walczących z epidemią koronawirusa w Polsce. To nie koniec. Zbiórka cały czas trwa, a Polacy nieprzerwanie nas wspierają, dokonując kolejnych wpłat. To niesamowite – podkreśla. - Jesteśmy niezwykle wdzięczni za to pospolite ruszenie. Hojność jaką wykazały się firmy, instytucje, ale przede wszystkim indywidualni darczyńcy - to tych wpłat jest najwięcej. Ponad milion osób wysłało charytatywnego SMS-a. Po prostu brakuje słów. Dziękujemy - zwraca się z podziękowaniem dla wszystkich, którzy wsparli akcję.

Bartłomiej Główczyński, dyrektor programowy Player.pl zaznacza, że stacja „na pewno nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa”, jeśli chodzi o organizację tego typu akcji. - TVN Discovery Polska od początku prowadzi rozliczne działania, które wspierają walkę z epidemią. #koncertdlabohaterów i połączona z nim zbiórka pieniędzy to realna pomoc. To spektakularne przedsięwzięcie pokazało, że w naszych widzach leżą ogromne pokłady dobra, empatii i chęci pomocy - stwierdza.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/69-proc-firm-planuje-redukcje-zatrudnienia-biurokratyczne-procedury-moga-nas-najwiecej-kosztowac,7170728441067137a ##

Widownia szacowana na pół mln widzów

Wydarzenie było dostępne dla wszystkich internautów – transmisję z koncertu można było oglądać na żywo w Player.pl od 20.00 w sobotę, 4 kwietnia. Jak wynika z przekazanych nam informacji, w samym Playerze wydarzenie oglądano na niemal 330 tys. urządzeniach.

- Nie znamy dokładnej liczby widzów, ale biorąc pod uwagę, że najpopularniejsza była aplikacja Playera na urządzeniach Smart TV, to możemy przypuszczać, że całkowita widownia znacznie przekroczyła wspomnianą liczbę urządzeń i ostrożnie szacowalibyśmy ją na przekraczającą pół miliona. 4 kwietnia był absolutnie rekordowy, jeśli chodzi o zasięg serwisu – był to najlepszy wynik Playera na przestrzeni ostatnich 5 lat. Tylko w porównaniu do poprzedniej soboty wzrósł on o 92 proc – mówi nam Bartłomiej Główczyński.

Dodatkowo transmisja live na Facebooku wygenerowała milion wyświetleń, ponad 20 tys. reakcji i ponad 13 tys. komentarzy. Koncert był również emitowany na żywo w TVN24. Ponadto, według statystyk wyszukiwania w Google, 4 kwietnia Player był w Polsce drugim najpopularniejszym tematem wyszukiwania wśród dziennych trendów wyszukiwania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polacy-konsumuja-zapasy-spadki-sprzedazy-nielsen-badanie-koszyk-zakupowy-16-22-marca,7170726107666049a ##

Widzowie podczas transmisji zgłaszali jednak problemy techniczne: opóźnienie głosu, obrazu czy z działaniem aplikacji. Stacja tłumaczy, że był to pierwszy taki projekt w historii Playera. - Liczyliśmy się z możliwością wystąpienia awarii w przypadku ogromnego zainteresowania widzów - koncert dostępny był za darmo, ale idea i szczytny cel stojący za #koncertemdlaboheterów były - w naszym odczuciu - warte podjęcia tego ryzyka - komentuje dla nas dyrektor programowy Player.pl.

Dodaje on, że mimo pojawiających się problemów, spotkali się z :ogromnym wsparciem ze strony widzów”. - Nawet w sytuacjach, kiedy system nie nadążał, użytkownicy wykazywali się dużą wyrozumiałością i cierpliwością – za co serdecznie dziękuję – stwierdza Główczyński.

Początkowo zespół Playera miał zakładać 3-godzinny koncert na znacznie mniejszą skalę, ale z każdym dniem dołączali nowi artyści i pojawiały się nowe pomysły. Finalnie powstało z tego prawie 5-godzinne wydarzenie online nadawane na żywo. Tym samym było to pierwsze tego typu wydarzenie online na żywo w historii platformy Player.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/branza-marketingowa-dostanie-rykoszetem-i-ucierpi-jako-pierwsza-przez-skutki-gospodarcze-wywolane-epidemia-koronawirusa-opinie,7170725855352449a ##

Zbiórkę na rzecz walki z COVID-19, by wesprzeć medyków i przekazać im niezbędny sprzęt można nadal wesprzeć. Cegiełkę można przekazać poprzez wpłatę BLIK (na numer 509 55 99 66), SMS-em o treści „Pomagam" na numer 7126, przelewem bankowym (MBank: 10 1140 1010 0000 2581 1800 1077), czy wpłatą online w serwisie Player oraz na stronie Fundacji TVN. Cały czas działa też zbiórka na profilu facebookowym Fundacji - facebook.com/fundacjatvn.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/firmy-badawcze-juz-notuja-spadki-obrotow-z-powodu-epidemii-koronawirusa,7170724386199169a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS