Koniec drukowanego "Newsweeka"

Ostatnie drukowane wydanie renomowanego amerykańskiego tygodnika "Newsweek", który w przyszłym roku będzie miał 80 lat, trafi na rynek 31 grudnia 2012 roku. Później "Newsweek" będzie dostępny już tylko w wersji cyfrowej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Od 2013 roku amerykański Newsweek przenosi się całkowicie do formatu cyfrowego. Nowy międzynarodowy serwis pod nazwą Newsweek Global nie zmieni treści znanych z dotychczasowej drukowanej wersji - będzie koncentrował się wokół najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata, opatrzonych eksperckim komentarzem i opinią.

Serwis Newsweek Global chce natomiast skoncentrować się na zaznajomionej z nowymi technologiami publiczności, która wiadomości o świecie czerpie za pośrednictwem Internetu oraz urządzeń mobilnych. Treści Newsweek Global będą dostępne po wykupieniu abonamentu, z wybranymi artykułami dostępnymi, podobnie jak do tej pory, na serwisie The Daily Beast.

- To bardzo trudny moment dla nas wszystkich, którzy kochamy romantyzm papieru i wyjątkowe koleżeństwo podczas gorączkowych godzin w piątki przed zamknięciem numeru. Jednak jeśli chcemy utrzymać poziom dziennikarstwa, który daje poczucie sensu naszej pracy, musimy przejść do cyfrowej przyszłości. - pisze Tina Brown, naczelna Newsweek USA.

grafika

Fakt, że amerykański Newsweek przenosi się na format cyfrowy nie wpływa na papierowe wydanie Newsweek Polska, które będzie ukazywało się bez zmian.

- Decyzja amerykańskiego wydawcy o rezygnacji z wersji drukowanej nie ma absolutnie żadnego wpływu na tygodnik Newsweek Polska. Tytuł, wydawany w Polsce od ponad 11 lat, ma bardzo mocną pozycję na rynku, cieszy się uznaniem czytelników i zainteresowaniem reklamodawców - mówi Anna Gancarz-Luboń, rzecznik prasowy Ringier Axel Springer Polska.

Z danych ZKDP wynika, że w lipcu średnia sprzedaż ogółem „Newsweek Polska” wyniosła 129 490 egz. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day