Koniec wakacyjnego reality show TVN7

Choć Tenbit jest zadowolony z programu i zapowiada drugą edycję to wyniki oglądalności nie były najlepsze

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W niedzielę w TVN Siedem zakończył się wakacyjny reality show "Klub przygód Tenbit.pl". Program nie osiągnął rewelacyjnych wyników oglądalności, ale stacja zapowiada drugą edycję.

- Średnia oglądalność głównych emisji w okresie wakacyjnym reality show Klub Przygód - Tenbit PL wyniosła 318 tysięcy widzów, udział 2,5%. Dla porównania średni udział TVN 7 wśród głównych stacji w okresie wakacyjnym wynosi 2,8 - mówi nam Edyta Łyszkowska z AGB Polska.

2002-07-14 (Sun)    249 607    0.7 %    2.1 %

2002-07-21 (Sun)    411 582    1.1 %    3.2 %

2002-07-28 (Sun)    451 047    1.2 %    3.9 %

2002-08-04 (Sun)    355 402    1.0 %    2.8 %

2002-08-11 (Sun)    240 959    0.7 %    1.9 %

2002-08-18 (Sun)    191 840    0.5 %    1.4 %

2002-08-25 (Sun)    329 800    0.9 %    2.8 %

318 484    0.9 %    2.6 %

A jak program ocenia producent - Tenbit.pl?

- Jesteśmy zadowoleni z efektu naszej pracy. Otrzymaliśmy wiele pochlebnych opinii dotyczących całego projektu ( zdjęć, pomysłu, strony internetowej, oprawy ) - mówi nam Maja Baraśkiewicz z Tenbit Sp. z o.o.

Pod względem oglądalności program spełnił również oczekiwania TVN Siedem i "w związku z tym przymierzamy się do drugiej edycji programu".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej