Cyfryzacja w kontaktach z klientem w nowej kampanii PGE (wideo)

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Zachęca w niej do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep. Odpowiada za nią agencja Publicis.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cyfryzacja w kontaktach z klientem w nowej kampanii PGE (wideo)

Obecna kampania rusza dwa tygodnie po rozpoczęciu przez PGE działań wizerunkowych.

Kampania produktowa dotyczy cyfrowych narzędzi i produktów oferowanych przez PGE Obrót, spółkę zajmującą się w Grupie PGE sprzedażą energii elektrycznej do ponad 5 milionów klientów w całej Polsce. Wpisuje się ona w nową strategię marki, która zawiera się w haśle „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.

- Podkreślamy cyfryzację w kontakcie z klientami. Widzimy jak szybko zmienia się rynek i jego potrzeby, dlatego prezentujemy nowoczesne, ekologiczne rozwiązania, dzięki którym większość działań sprzedażowo-obsługowych klient zrealizuje sam, używając do tego przyjaznych narzędzi cyfrowych. Zmieniamy się dla naszych klientów, wraz z nimi przechodzimy transformację energetyczną i to ze względu na nich prowadzimy w zielonej zmianie - mówi Grzegorz Butrym, dyrektor Departamentu Produktów i Rozwoju Biznesu PGE Obrót.

Spoty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” oraz „Muzycy” stanowią uzupełnienie strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Podobnie jak w części wizerunkowej, głos zabierają w nich polskie zwierzęta. Tym razem opowiadają o zaletach nowoczesnych eUsług od PGE. W zabawny i lekki sposób podkreślają zalety korzystania z elektronicznych rozwiązań takich jak eFaktura, eBOK ,czy eSklep eksponując nie tylko ich wygodę, ale jednocześnie przyjazność dla środowiska naturalnego.

 

 

Część produktowa kampanii „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” została zaplanowana w telewizji, prasie i internecie. Potrwa do 14 listopada. Przygotowała ją agencja Publicis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"