„Przełomowa 13” reklamuje konto samodzielne dla nastolatków w Nest Banku (wideo)

Rozpoczęła się kampania digitalowa promująca Nest Konto Samodzielne w Nest Banku. Działania przygotowane przez agencję ASAP&ASAP Communication mają charakter edukacyjny i skierowana jest do rodziców nastolatków.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Przełomowa 13” reklamuje konto samodzielne dla nastolatków w Nest Banku (wideo)

Działania komunikacyjne w mediach społecznościowych skupione są wokół ebooka „Przełomowa 13 czyli o dorastaniu do decyzji finansowych”, który powstał we współpracy z  Natalią Tur (Nishka) i Agnieszką Burską-Wojtkuńską (Mrs. Polka Dot) – socjolożkami, blogerkami, mamami nastolatek oraz Ewą Sękowską-Molgą – psycholożką dzieci i młodzieży.

Z ebooka rodzice dowiedzą się m.in. jak rozmawiać z dziećmi o finansach, jakie są obecnie potrzeby finansowe młodzieży oraz jak przedstawiają się wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Nest Bank wśród rodziców nastolatków i nastolatków.

Działania reklamowe oparte zostały przede wszystkim na współpracy z influencerami oraz kampanii w social media. Agencja przygotowała również filmy produktowe prezentujące kluczowe funkcjonalności konta „Nest Konto Samodzielne”.

ASAP&ASAP Communication odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną, egzekucję i produkcję materiałów do akcji oraz współpracę z influencerami.

W jednej z ostatnich swoich kampanii Nest Bank reklamował kredyt dla rodzin z dziećmi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"