Kontrakt MEC i PKP opiewa na blisko 18 mln zł

Budżet mediowy spółki PKP Intercity SA, zdobyty przez dom mediowy MEC (należący do GroupM), wynosi prawie 18 mln zł - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W pierwszej połowie grudnia PKP poinformowało o zakończeniu przetargu na planowanie i zakup mediów do wizerunkowo-produktowych kampanii spółek PKP SA i PKP Intercity i wyborze domu mediowego MEC.

Z udostępnionych przez przewoźnika informacji wynika, że łącznie w przetargu brało udział siedem firm, ich nazw jednak nie ujawniono. Wcześniej obsługą mediową tej spółki zajmował się Havas Media, wybrany w przetargu jesienią ub.r.

MEC będzie pracować dla PKP do końca września 2016 roku. Dokładna wartość zawartej umowy między PKP a MEC wynosi 17 866 846, 84 zł brutto. Kwota ta zawiera budżet mediowy przewoźnika i wynagrodzenie dla agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe