Kontrakt MEC i PKP opiewa na blisko 18 mln zł

Budżet mediowy spółki PKP Intercity SA, zdobyty przez dom mediowy MEC (należący do GroupM), wynosi prawie 18 mln zł - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W pierwszej połowie grudnia PKP poinformowało o zakończeniu przetargu na planowanie i zakup mediów do wizerunkowo-produktowych kampanii spółek PKP SA i PKP Intercity i wyborze domu mediowego MEC.

Z udostępnionych przez przewoźnika informacji wynika, że łącznie w przetargu brało udział siedem firm, ich nazw jednak nie ujawniono. Wcześniej obsługą mediową tej spółki zajmował się Havas Media, wybrany w przetargu jesienią ub.r.

MEC będzie pracować dla PKP do końca września 2016 roku. Dokładna wartość zawartej umowy między PKP a MEC wynosi 17 866 846, 84 zł brutto. Kwota ta zawiera budżet mediowy przewoźnika i wynagrodzenie dla agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski