Bilibili, Jagex i Private Division dalej z Kool Things

Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami - Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ostatnich miesiącach Kool Things zrealizowało międzynarodową kampanię PR i influencerską dla  chińskiego koncernu medialnego Bilibili. Agencja była odpowiedzialna za premierę gry F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch na PlayStation 4 i PlayStation 5 w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Turcji, Rosji i Polsce. Wysoka ocena działań spowodowała podpisanie nowego kontraktu przez Bilibili z Kool Things.

Od początku października agencja realizuje międzynarodową kampanię gry w wersji na PC, w tych samych krajach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-jarzebowski-kool-things-head-of-pr ##

Jagex i Private Division przedłużają umowy z Kool Things

Kool Things współpracuje z Jagex przy okazji promocji gry Space Punks tworzonej przez polskie studio Flying Wild Hog pod skrzydłami gałęzi wydawniczej brytyjskiego Jagex Partners. Tak jak wcześniej, Kool Things odpowiedzialne będzie za działania PR gry w Polsce i krajach Europy Wschodniej, takie jak obsługa biura prasowego, koordynacja wydarzeń wokół gry (zarówno fizycznych jak i wirtualnych), dystrybucja kluczy czy zarządzanie kryzysowe.

Z Private Division Kool Things współpracuje od kilku lat, poprzednio przy promocji takich tytułów jak Disintegration, Kerbal Space Program, Ancestors: The Humankind Odyssey, The Outer World czy pudełkowe wydanie gry Hades. Nowa umowa kontynuuje poprzednie działania, czyli prowadzenie biura prasowego, dystrybucja kluczy i wydań pudełkowych gier, pomoc przy organizacji pokazów gier, zapewnianie dodatkowych publikacji w mediach branżowych oraz kontakty z mediami i twórcami treści w Polsce i Europie Wschodniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]