Kosmonauta Mirosław Hermaszewski reklamuje internet Tooway

Rozpoczęła się kampania reklamowa internetu satelitarnego Tooway (oferowanego przez Eutelsat Broadband) z udziałem słynnego kosmonauty Mirosława Hermaszewskiego. Akcję przygotowały agencja Plej i dom mediowy Codemedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kosmonauta Mirosław Hermaszewski reklamuje internet Tooway

W reklamach internetu Tooway Mirosław Hermaszewski, jedyny polski kosmonauta, który w latach 70. odbył lot w kosmos, przekonuje, że ta usługa jest dostępna niezależnie od lokalizacji, nawet tam gdzie brakuje infrastruktury szerokopasmowej czy zasięgu mobilnego. Ponadto zapewnia stabilne, szybkie połączenie, a kosztuje od 49 zł miesięcznie.

- Fundamentem naszych rozwiązań z jednej strony są zaawansowane sposoby satelitarnego przekazu sygnału, z drugiej zaś - jakość oraz unikalny, nieograniczony zasięg. Dzięki usługom Tooway kosmiczne technologie znajdują szerokie zastosowanie wśród użytkowników, którzy - w odróżnieniu od Mirosława Hermaszewskiego - nie mogli być w kosmosie - opisuje koncepcję kampanii Daniel Zadrożny, dyrektor regionalny Eutelsat Broadband w Polsce. Współpraca z Hermaszewskim została zaplanowana długoterminowo.

Obecna kampania jest prowadzona w radiu, prasie, internecie i na outdoorze. Obejmuje województwo warmińsko-mazurskie, lubelskie i małopolskie. Potrwa do końca lipca.

Kreacją reklam zajęła się agencja Plej, a zakupem mediów - dom mediowy Codemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska