Kowalska i Górnicka dołączają do Solski Burson-Marsteller, Miłowski awansuje

Do agencji PR Solski Burson-Marsteller dołączyły dwie nowe konsultantki: Joanna Kowalska i Marta Górnicka, a Michał Miłowski po ośmiu latach pracy awansował na wyższe stanowisko.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kowalska i Górnicka dołączają do Solski Burson-Marsteller, Miłowski awansuje
Od lewej: Joanna Kowalska, Marta Górnicka, Michał Miłowski

Joanna Kowalska jako senior associate dołączyła w Solski Burson-Marsteller do zespołu public affairs. Kowalska ma 13-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku instytucji rządowych i parlamentarnych, w tym w latach 2004-2016 pracowała w Sejmie RP - w Biurze Spraw Międzynarodowych Kancelarii Sejmu i w sejmowej Komisji do Spraw Unii Europejskiej. Pracowała też w strukturach unijnych w Brukseli. Uczestniczyła, jako ekspert, w unijnych programach pomocowych w Bośni i Hercegowinie oraz była obserwatorem wyborów na Ukrainie z ramienia OBWE. Ukończyła dwa kierunki studiów: prawo oraz stosunki międzynarodowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Z kolei Marta Górnicka w Solski Burson-Marsteller dołączyła - też jako senior associate - do zespołu digital. Od ponad pięciu lat zajmuje się zawodowo komunikacją internetową, zarówno w obszarze PR, jak i marketingu. Ostatnio pracowała w dziale digital agencji reklamowej Grey Worldwide Warsaw, wcześniej jako kierownik ds. marketingu w agencji badawczej Inquiry Market Research, w latach 2012-2014 jako specjalista ds. komunikacji w Muzeum Sztuki Nowoczesnej, a w latach 2011-2012 na podobnym stanowisku w KW Institute of Contemporary Art w Berlinie. Jest absolwentką University of the Arts w Londynie. Obecnie kontynuuje naukę na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Związany z agencją od 2008 roku Michał Miłowski objął stanowisko managera w zespole corporate communications and public affairs. Przez ostatnie cztery lata pracował jako senior associate. Ma 10-letnie doświadczenie w public relations, specjalizuje się w PR na rzecz instytucji finansowych oraz PR korporacyjnym. Jego doświadczenie obejmuje projekty z zakresu media relations, mediów społecznościowych, komunikacji zmiany i PR prewencyjnego (issue management), a także employer branding i CSR.

Miłowski wcześniej pracował w innych, wiodących agencjach PR w Polsce, m.in. Ciszewski Public Relations i Sigma International.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?