Kristien Van Hecke dyrektorem marketingu w Makro Cash & Carry Polska

Kristien Van Hecke objęła stanowisko customer management director w Makro Cash and Carry Polska. Zastąpiła José Bonito, który został dyrektorem marketingu firmy w Hiszpanii.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Kristien Van Hecke dyrektorem marketingu w Makro Cash & Carry Polska

Kristien Van Hecke rozpoczęła swoją karierę w Metro Cash & Carry  w październiku 2011 roku. Wcześniej pracowała w Unilever, gdzie ostatnio pełniła obowiązki vice president brand building w Afryce Środkowej.

Pracowała także w Unilever jako global brand development director - new Vitality Platforms w Holandii, business development manager - Kids’ Nutrition w Singapurze oraz w dziale marketingu na Filipinach, w Chinach i Hong Kongu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"